Tuesday, 1 November 2011

01.11.2011

Waktu-waktu begini aku masih belum tidur. Korbankan tidur. Ni semua gara-gara melukis tugasan untuk Plant Diversity.

Sengaja. Tarikh cantik. Sepuluh hari lagi untuk 11.11.2011.

Sambung kemudian..

**sambungan**

Pagi ini..skrg berada di tempat kerja. Ahhh curi tulang! Haha. Disebabkan malam kelmarin aku telah mengorbankan tidurku, maka malam tadi merupakan tidur yang amat puas. Daripada pukul 8 malam - 5.50 pagi. Tidur mati!
Gembira sebab :
1. Lab report dah hantar.
2. Dapat makan ayam goreng sedap di Arked Meranti UTM. Kenyang. Chicken Chop murah mcm tiada time aku jenguk2 barisan gerai2 tu.
3. Semalam sempat aku singgah ke Jusco Taman U. Masuk dalam Body Shop. Alahai, wanginya..sedapnya..enaknya bau White Musk For Men Eau De Toilette tu.. Harga RM115. Tergerak hati..beli..akhirnya x jadi beli..kena berjimat bulan ni. Sebab aku mahu melancong dalam negara..kih3.. (Dalam hati..tengok2 petang ni ada yg merayap ke Body Shop sebab x dpt mengawal hati dgn pewangi ni..hah.. Jangan2!)

jarang sangat aku membeli pewangi badan sebab bila fikir2 benda ni macam kurang penting walaupun memang perlu untuk keyakinan. wah yakin ka. tapi yang ini? ammaaa...baunya sangat sedap...keluar dari Jusco..dalam kereta..pulang rumah..sampai rumah pun aku masih hidu2 bhgn atas tapak tangan..baunya yg staff tu sembur..sedapnyaaaaahhh! BELIKAH?? Haha.

Next report mula buat hari Jumaat. Sekarang masa untuk menanda kertas. Harap2 ramai yang dapat A. Weekend turun main tenis lagi. Oh jangan lupa kemas rumah.
Sekian. Lapar lagi.

*tiap kali teringat @ terbaca perkataan 'Eau De Toilette' - aku terbayang mangkuk jamban. Haha

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih / Thank You
http://bit.ly/1bNnzEh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...