Saturday, 15 October 2011

Sekadarnya

Seringkali aku mahu serius menjalin hubungan dengan seseorang yang aku suka dan sayangi, kenapa seringkali itu jugalah pandanganku terlalu jauh sangat ke hadapan. Seringkali yang aku lihat ialah HALANGAN & CABARAN untuk mendirikan kebahagiaan..

Aku bimbang jika orang yang aku sayangi itu akan berasa tidak bahagia apabila berkahwin & hidup bersamaku & aku takut andainya tidak dapat @ gagal mengatur kehidupan menjadi lebih bahagia.

Itulah yang dinamakan - BELUM BERSEDIA.

So? Kita enjoooyyy!! Haha..

5 comments:

  1. Betul ba pulak..aku ni apa2 pun belum ada..aku caro sesiapa yg mahu aku bersama2 hutang2ku skali..tolong bayar bru setuju hidup sama2..haha

    ReplyDelete
  2. haruz dicoba! mmglah khidupan berfamily ada psg surutnya!tp berpegang dgn agama lah....pasti slamat...

    ReplyDelete
  3. Baik, tante.. Aku akan choba dong.. Soon when i turn 3 series. Nah! haha

    ReplyDelete
  4. aku tggu good news..make sure aku tau duluan yeaaaa

    ReplyDelete

Terima Kasih / Thank You
http://bit.ly/1bNnzEh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...