Monday, 24 October 2011

Hujung minggu

Ahad, 23 Oktober 2011

Hari ini seperti biasa aku turun ke Johor Tennis Academy @Taman Perling. Bermain tenis. Kami juga ada sesi cabutan undi untuk acara perseorangan yang akan berlangsung sepanjang Oktober, November dan Disember ini. Hohh!! Bersemangat nih aku mahu main single walaupun pukulan moonball! ballbashing! Yeah, im a ballbasher! Haha. Sekumpulan pula dengan kawan2 yang hebat. I'll try and give my best. Yang menyeronokkan, serve aku semakin baik walaupun perlahan. Asalkan masuk! Yang kurang best? Semestinya pukulan belakang @ backhand! Kenalah berguru @ cari coach. 

Dalam Kumpulan C - C2

Nasi

Merupakan hari ke-4 aku tidak makan nasi. Kenapa? Aku risau dengan peningkatan berat badan sejak bekerja ni. Makanan di tempat kerja pula memang sedap-sedap. Tempat lama dan tempat baru ni dua2 jenis masakan yang sedap dan menggemukkan. Kiranya sekarang aku cuma mengambil kentang (sepatutnya ini pun dielakkan tetapi ada lebihan kentang di rumah, jadi terpaksalah hantam kasi habis dulu kentang tu). Sayur, kismis dan buah.

Cuti sekolah ini aku tidak pulang ke kampung. Insya Allah andai ada kesempatan bolehlah pergi ke Kuala Lumpur jumpa adik-beradik di sana.

*Selesema dan batuk hari ini. Petang ni kalau sempat aku pergi ke perpustakaan di Johor Bahru. Cari bahan untuk tugasan. Banyaknya perlu dilukis!
Sekian.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih / Thank You
http://bit.ly/1bNnzEh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...