Saturday, 24 September 2011

Amali JIB115 & JIB116 vs Gunung Besar Hantu, Kuala Kelawang

Sepatutnya pagi ini, 24hb September 2011 aku ada kelas amali untuk subjek biologi. Tarikh belum tetap so malam tadi aku pun menelefon la ke pembantu makmal yg terlibat di SMK Taman Desa Skudai tu. Tup2 cakap amali ditunda ke 1hb Oktober 2011! Tarikh tu ialah tarikh yg sama dengan trip aku ke Gunung Besar Hantu, Kuala Kelawang. Adoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Kenapalah tunda ke tarikh itu?
Kesimpulannya, sekarang aku just berdoalah untuk sebarang keajaiban berubah lagi tarikh tu. Harap2lah begitu. Ke minggu yang satu lagi! Mudah2an! Tekanan akibat lama x masuk hutan!!

Minggu ini kawan-kawan Pusat Koko ada yg bertugas masuk kem. Pun sebab amali inilah aku terpaksa batalkan niat ikut serta bertugas. Tup2 begini jadinya..alahai.. So, Ahad 25hb ni (esok) aku just turun untuk tenis. 

Rosak plan GBH aku! Ahh.. :(

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih / Thank You
http://bit.ly/1bNnzEh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...