Thursday, 25 August 2011

Selamat Bercuti

Hari ini merupakan hari terakhir bekerja. Esok cuti dan aku baru tahu dua hari lepas! Seronoknya! Esok Jumaat merupakan cuti berganti sempena program Larian 1 Murid 1 Sukan yang lepas. Ya, tempat baharu so banyaklah perkara lepas yang aku tidak maklum. Kok beda dengan tempat lama!

Minggu ini aku banyak berfikir malam sebelum tidur. Terpaksa membuat keputusan 1-2 perkara penting dalam hidup. Daripadanya aku harapkan kebaikan dan kebahagiaan yang lebih bermakna. Hmmm..
Baik, tadi ada sesi bersalam-salaman dengan semua warga di tempat kerja. Borang Cuti Rehat Khas pada 05 September diterima oleh KJ tanpa banyak soal sebab aku sudah maklumkan awal bahawa pada tarikh tersebut insya Allah saya akan berada di ruang atmosfera bumi! Hah. Terpaksa. Ahad ini aku akan pulang ke tanah tumpah darahku. Syukur sangat sebab kerani yang menguruskan permohonanku tempoh hari telah berjaya membuat pindaan tarikh daripada 27 Ogos kepada 28 Ogos. Sebabnya, Sabtu 27 Ogos nanti aku WAJIB HADIR ke perjumpaan amali yang pertama dan esok 26 Ogos ada kelas biologi selama dua jam. Harap-harap aku sempat sampai awal! Bersandal cukup..
Kali ini aku akan pulang dengan tangan menjinjing plastik berisi popia udang, kerepek ubi pedas dan rempeyek. Semua kena dijinjing, kalau masuk dalam kargo mesti hancur jadi serbuk atau perlu dimasukkan ke dalam kotak? Ya idea yang bagus.

Esok boleh start kemas barang..perlukah pulang bawa raket tenis? Hmm.. 

2 comments:

Terima Kasih / Thank You
http://bit.ly/1bNnzEh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...