Monday, 22 November 2010

Celcom!


Hari Isnin bersamaan 15hb November 2010 yang lepas, pada suatu petang yang sangat sibuk bagi diriku, haha.

Selesai bekerja pada pukul 1 petang, aku bergegas ke JB untuk mengambil tiket penerbangan. Sudah boleh ambil katanya. Kemudian terus buru-buru ke Pusat Bandaraya - lokasi Menara KWSP. Menaranya aku nampak tetapi jalan menuju ke menara tu tidak jumpa-jumpa! Finally, selepas 3 kali berpusing-pusing + sesat + langgar jalan sehala + hujan lebat..pukul 4 petang baru sampai di sana. Selesai!

Bergegas pula ke Celcom Centre di Tampoi. Aku berniat mahu batalkan khidmat postpaid. Sia-sia bayar mahal tapi kurang digunakan untuk bertelefon. Aku juga menukar pelan broadband daripada RM68 kepada RM48. Biarlah slow asalkan aku tidak rugi. Lebih kurang sahaja. Staff pejabat celcom yang mesra dan baik pekerti. 

Jeng-jeng-jeng..tengok gelagat budak-budak Celcom yang mempromosi ni :




Ramai juga budak-budak muda staff Celcom ni yang berlegar-legar di depan bangunan. Mempromosi dengan orang yang lalu-lalang. Kiosk pun ada di buka di hadapan bangunan yang sama. Nampaknya Celcom memang mahu tarik pelanggan dengan lebih ramai.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih / Thank You
http://bit.ly/1bNnzEh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...