Wednesday, 17 February 2010

Gigi Sotong!


Saya tidak makan ikan air tawar - apatah lagi spesis2 keli, haruan dan ikan sembilang
yang bersepupu dengan keli. Mengembangkan tekak coz aku terbayang ular apabila melihat
ikan-ikan itu. Yayyy..


Baru sahaja pulang dari Pekan Nanas setelah aku 'penat' mengecat rak-rak buku. Ini pun belum siap lagi.

Tadi makan nasi + sotong masak apa tu..masak hitam..? + bergedil + teh ais. Kenyang.. Alhamdulillah..tidak overdose..

Menyebut tentang sotong ni..hairan juga kenapa ada orang yang masak sotong ni dengan kepala sotong yang masih BERGIGI..? Aku teringat cakap kakak 'Kalau menyiang sotong, picit kepalanya supaya gigi sotong tu tercabut!'. Aihh..banyak tempat aku makan sotong, kebanyakannya tidak buang gigi sotong tu..kan bahagian itu tidak di makan..so, buanglah awal-awal.. Mungkin tukang siang sotong tu pemalas @ memang tidak tahu hal ini. Perkara ini adalah asas! Wah..

Hujan. Sedap tidur tapi kerja mesti buat. Oh ya, menambah widget radio di blog ini. Bolehlah dengar radio selalu. Sambung mengecat.

1 comment:

  1. getek owh statement uolsss yg ini.."PERKARA INI ADALAH ASAS!!!" ...maw tkuar jus mate5 dari perut.oopss.kdptn!

    ReplyDelete

Terima Kasih / Thank You
http://bit.ly/1bNnzEh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...