Sunday, 15 November 2009

Ini


Mmm..apa ya mau diungkapkan ni..

1. Kerja banyak..malas mahu buat tapi mesti buat jugak!

2. Kelmarin membeli sebuah buku motivasi "Magnet Diri"..macam best..lapang-lapang baru baca.

3. Geram menunggu result PGSR itu. Mesti hari esok baru dipaparkan dalam web KPM itu. Jumaat la konon..

4. Perasaan tidak menentu. Kerja banyak. Kemudian musim cuti semakin hampir. Terbayang keseronokan bercuti dan kebosanan yang pasti menyelit di celah2 ruang waktu yang lopong.

5 comments:

  1. ku nampak kau di roundabout berhampiran rumahku, lantas mahu bertanya..apa itu PGSR? (kalau tak nampak kat roundabout td pun nak tanye jugak...heheh)

    ReplyDelete
  2. nampak...! aku siap hon lagi..then tnampak la uol masuk ke titah ittew..hehe

    PGSR tu..smbung study tu..poyo je KPM..lembab kluarkan semakan..kalau dapat, ko dgr aku jerit tu..haa..dapat la tu...

    ReplyDelete
  3. ye man, kami ke titah mencari sardin cap ayam seperti yg diwar warkan di fesbuk..(warwar tu sepatutnya satu perkataan ke? sori bm aku dpt credit ja..ahhah)

    ReplyDelete
  4. ye..

    alahai x kredit la sangat...aku dah TERtengok result SPM ko masa tahun 1978 itu..wah..result yang melayakkan anda berada di luar negara..kan..!

    ReplyDelete
  5. sori, aku amik spm thn 1999..result sapa yg ko tgk tu? hahha

    ReplyDelete

Terima Kasih / Thank You
http://bit.ly/1bNnzEh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...