Tuesday, 8 September 2009

Hari Ini & Semalam

Urghh..letih bersambung ke hari ini..

Pulang je dari Kulai, aku rasa sakit belakang. Eh, eh..sakit tu datang lagi.. Dah lama x rasa sakit yang sebegitu.. Malam pun aku terpaksa tidur awal. Seawal 9.30 malam. Sah2 aku ponteng tarawih.. Masa berbuka pun rasa tak sedap badan. Mujur bangun pagi ni rasa dah ok but still mcm ada something kat belakang. Xde pulak aku jatuh @ terhentak.. Hmm..

Petang kelmarin ke Kulai tu sebab nak pos kan kad raya. Untuk Majdi, Abby, Azmi Sesuatu, Mas Sakurada dan tak lupa untuk eh..sapa lagi ya..? Lupa sangat.. Jap recall..hmm.. Ha, Si Hasnol poyo.

Pastu petang masa berbuka..makanan berlambak. Alhamdulillah sangat2.. Mihun Udang.. Cekodok diberi oleh jiran.. Air Katira.. Kuih-muih pelbagai jenis.. Heyy, ko ingat aku ni tong sampah..?? Perutku mengomel. Haha..

Hmm ada beberapa hari lagi nak pulang Sabah.. Semalam, Ai ajak pergi Rengit / Parit Botak a.k.a Azhar Food nak borong bahulu gulung. Hmm..sedap..terbayang ditekak ku ini akan kelazatan jem nanas yang mengisi gulungan bahulu itu. Gigih ya wanita mengandung itu nak merayap kala sarat..

Kepada seseorang yang kian aku lupakan.. Tahniah kerana berjaya membuat aku lupa kepadamu. Kasihmu bak embun di atas daun, sirna tatkala mentari hadir. Aku mahu kasih sayang yang sentiasa bersinar bak suria. BTW, go to hell yah!

3 comments:

  1. go to hell yeah~hahaha
    (tak insaf lagi ker dier tuh?~ohhh...so getz!!!)

    ReplyDelete
  2. x tau nox..mak dah berkerat rotan berpatah arang...ponen sangat...hehe..

    lebih baik baca blog azwana...sakit mata n tambah serabut otak yah..

    wei..tggu kad raya ku yg kampungan tu..ndak lama sampai la tu..

    ReplyDelete
  3. Em..suruh mikik ba urut belakangmu..ada free lg dia tu..dia kaC lurus lg rmbutmu...menawan..

    ReplyDelete

Terima Kasih / Thank You
http://bit.ly/1bNnzEh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...