Thursday, 27 August 2009

P.T.K Ogos 2009

As Happy As Serena Williams!

Eh, aku tak perasan pulak dalam Slip Kebenaran Menduduki P.T.K pada 25hb Ogos 2009 baru-baru ni. Rupa-rupanya, aku cuma perlu ambil Kertas UMUM sahaja. Oh, adakah Cik Niss^Immer mendaftarkan aku untuk satu kertas sahaja..bagus..'sepatutnya' begitu..hik3..

Yahoooooo..senang hati aku! Sehari nak exam baru aku perasan la pulak. So, hasil daripada menduduki exam tersebut..kali ni rasa 50-50 ja untuk score IV.. Soalan agak susah dan ada 2-3 soalan yang menyoal tentang kurikulum prasekolah. Adehh..manalah aku pernah ambil tahu pasal prasekolah. Terlepas pandang gitu.

Lulus dapat IV la hendaknya aku ni.. Mudah urusan..Aamiiinn..

2 comments:

  1. wehh, byknye update.aku tatau nak baca mana satu..tp ternampak nama aku di sini,jd baca yg ni dulu..ahhaha

    untuk pengetahuan encik arman, cik niss_immer tidak pernah mendaftarkan en arman dgn satu kertas shj, yakni cik niss_immer telah mendaftarkan kedua-dua kertas mengikut arahan encik apek. bermakna, en arman sememangnya layak untuk menduduki satu kertas shj kerana telah lulus dgn jayanya kertas yg satu lg.harap maklum..

    jd, ari ni misi untuk membakar rumah encik apek kerana menyusahkan aku satu ketika dulu..oopss

    ReplyDelete
  2. ooo wakakakka gitu rupenyer..

    haaa siaplah dia terbakar..

    hehehee..bestnye..cuti puas2..dah nak habis cuti ni..

    nasib baek isnin cuti lagi..kan..yahoo..

    ReplyDelete

Terima Kasih / Thank You
http://bit.ly/1bNnzEh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...