Saturday, 29 August 2009

Oh My Hair!

"Mungkin raya nanti aku boleh pilih salah satu daripada
fesyen rambut ni untuk digayakan.."

'Situasinya ialah..rambutku jenis bergulung..! Uwaaaaa.. Kena pakai wig kot..! Tak pun pakai songkok..kopiah haji..tudung..kerudung..hahahaha..'


Suka kedua-dua style di atas..kemas dan menarik!
UNTUNGNYA, rambutku tidak diciptakan begitu..!

Atas ni.. a bit messy..still i like..

Kalau aku ikut style yang kanan & letak skarf bunga2 kat leher, mesti aku dah kena baling gayung oleh kakakku..


PERHATIAN!


INI BUKAN SAYA!
Masih teringat semasa zaman persekolahan, kawan-kawan selalu kutuk rambut ku..
Hey buddies, the hair is still 'menten' till nowadays la! Hehehe..

8 comments:

  1. hahaha aku tau ni bukan ko tapi rambut sama mcm ko.hahah

    ReplyDelete
  2. baling gayung? kakaka lawak la ko ni man. tp i like gmbr yg ke 3.atau sbnrnye terpengaruh dgn kekacakan mamat tu kot

    ReplyDelete
  3. apa kata ko refer dgn fesyen rambut M.Daud Kilau. lebih kurang rambut korang kan...hahahha
    woina pacik..aku ndak on9 hari ni...
    ahkak nak tdo!
    smlmn x dpt tdo neyh!
    apa2...ko msg ja..heheheh..

    p/s~aku dah add engko dlm 15pax aku....stgh sen jer msg....lalallala

    ReplyDelete
  4. sayang uolzzz..sumer..hmm..

    ReplyDelete
  5. SaBri enCom PeaceBuk10 September, 2009 19:21

    Aku refer ko jmpa Mikik..baik punyaaaa....

    ReplyDelete
  6. Miki ndak sedap..mau ombott..

    ReplyDelete
  7. astaga..matai..buasir sosej ka lagi..

    ReplyDelete

Terima Kasih / Thank You
http://bit.ly/1bNnzEh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...