Wednesday, 19 August 2009

Masa Berlari, Pantas Sekali!


Untuk kesekian kalinya, aku menulis lagi. Apakah main point yang hendak diperkatakan pada kali ini..? Rasanya tiada. Sekadar 'membasahkan' ruangan ini dengan tinta-tinta tidak bermata. Sementara menunggu habis waktu bekerja..tambahan pula kerja-kerja menanda kertas penulisan Bahasa Melayu..arkghh..mengakibatkan aku diserang kantuk..tulisan..penulisan yang tidak menarik..i'm off for a while.

Kehidupan seharian seperti biasa. Oh ya, lebih baik mencatat apa2 perkara yang berlaku dan akan terjadi.


1. Diserang demam + selesema + batuk = pakej yang membuatkan hidupku macam cacing dikeluarkan daripada lubangnya dan diletakkan atas jalanraya. Alhamdulillah..mujur bukan penyakit maut tu..palis2..sesudah menggigihkan diri pergi ke hospital pada petang sabtu (15 Ogos 2009)..semuanya semakin baik. I'm recovering..80%..batuk ni ja yang still mendera..

2. Kem Jatidiri & Motivasi Belia 2009..yang tidak dapat aku sertai sepenuhnya kerana penyakit yang menyerangku (bunyi mcm kronik konon..but ya..memang awful!)..rugi tidak dapat ikut aktiviti abseiling + paling teruk, aku tidak dapat menyiapkan buku program semasa majlis penutupan..terrible..!

3. Terkocoh-kocoh mengatur / menyelaras kertas soalan ujian pada hari Isnin. Alhamdulillah..semua dah ok..ujian pun dah nak berakhir..

4. Yayy..tiket free sudah diluluskan..hmm next week la baru pergi JPN ambil..happy..confirm dapat pulang raya tahun ni..misi dan visi..swimming pool, ambush raya..makan puas2..

5. Kakak telefon, malam ni family d Sabah buat kenduri arwah..hmm..

6. Nampaknya x dapat la ajak si Ai p Parit Botak / Rengit untuk borong kerepek raya since dia pun dah nak melahirkan manusia baru dalam jangkaan bulan 10 nanti..hmm..p ngan sapa ya..? Akan difikirkan..


7. Rumah perlu dikemas dan dibersihkan weekend ni..tu saja masa yang lapang..kain pun banyak nak kena lipat..

 
8. Itu sahaja. Cukup dulu. Oh ya, jangan lupa..tukar tayar..hmm..

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih / Thank You
http://bit.ly/1bNnzEh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...