Thursday, 27 August 2009

Kad Ucapan : Salam Aidilfitri

Seperti tahun-tahun yang sebelumnya, aku bercadang untuk mengirim beberapa keping kad ucapan Aidilfitri khas untuk rakan-rakan @ insan-insan tertentu. Seronok juga bila dapat kad raya. Zaman serba canggih ni, masih ramai juga yang tetap menggunakan perkhidmatan Pos Malaysia dalam urusan kirim-mengirim kad raya. Manada lagi yang pakai burung merpati. Ceh..

Seingat aku, tahun lepas ada la dalam 20 keping kad yang aku kirim. Antara yang menerimanya : Kak Mas di Papar, Sheeda di Keningau, Majdi di Lahad Datu, Kak No di Klang (kini dah pulang Bongawan), Meema di Kudat..hmm yang lain2 t u dah x ingat.. Dua hari lepas baru beli lima keping kad (5 in 1) tu. Tu pun kebetulan ternampak masa sedang mencari-cari novel. Setakat ni dah dua orang yang nak kan kad raya. Si Majdi dan Si Hasnol. Hmm..minggu depan @ minggu ke-3 puasa baru pos kot.. Rasanya tak cukup. Nak beli lagi..kemudian.. Nak bagi yang ada bunyi kat si Noie.. Si Inra Fabz.. Nak belanja dia makan burasak free ja la di rumah nanti.. Sama juga dengan Ibnas Syapinaz.. Oh, abby.. Andai kau terbaca post ini..ingin ku bertanya..'adakah dikau mahukan kad raya juga..? Nah, bagi alamatmu yang terletak di 'KF' kesahnyerr itu..

Suka sangat ka
d raya tu..hmm..simple and attractive..in my eyes..kelima-limanya cantik dalam bentuk yang panjang..macam kad kahwin lazimnya..

Tahun ni, entah siapa pulak yang nak bagi aku kad raya. Kak Mas tu tiap tahun tidak pernah miss kirim kad. Si Azmi tu..? H.a.r.a.m jejakkan kaki ke pejabat pos. Antara perkataan pejabat pos dan Azmi, langsung tiada 'connectio
n'..haha.. Tapi dia bagi juga..SMS ringkas.. Dahla SMS tu memang namanya "Sistem Pesanan Ringkas", dia bagi ucapan pun memang ringkas - 'Slmt ari rya' ---> Mungkin gitu ja kot yang akan dia bagi..


Waaaaaa..semakin tidak sabar untuk pulang berhari raya.. Terbayang-bayang makanan semasa raya. Semoga semuanya akan baik-baik sahaja. Aamiiiinn..

3 comments:

  1. gue pengen~~~

    miss Aza Evianna a.k.a Paris,
    no 71,lot 38,lrg Ujana,
    Ujana Kingfisher,
    88450 kk...

    letopz2 yer....baru siuk...

    ReplyDelete
  2. adoi na...ingatkan a.k.a Cher...haha

    bah ya..sabar kau..ku send kad raya yg berharga 45sen sekeping tew..budak2 dulu2..

    ReplyDelete
  3. aku pun mau...
    Mr.MOhd.ACHmiEy
    sk bukit tinggi
    bandar bukit tinggi
    41200 klang...

    VIP
    (very important Prince)
    mesti tulis dlm kad raya..

    ReplyDelete

Terima Kasih / Thank You
http://bit.ly/1bNnzEh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...