Monday, 1 June 2009

Lontaran Maut



KEJOHANAN BOLING TERTUTUP SKSGP
ANJURAN BKBG / KEBIRU
2009


Tarikh : 28hb Mei 2009
Masa : 3.00 petang
Tempat : Pusat Bowling XYZ (x sempat tgok nama kt depan), IOI Mall Kulaijaya, Johor




Kejohanan Boling tersebut telah diadakan seperti butiran di atas. Penulis tiba agak lewat pada petang itu kerana cuaca hujan dan jalan licin so kena berhati-hati semasa memandu (sebenarnya singgah di CIMB untuk beramas mesra dengan mesin ATM. X ingat pula di IOI Mall tu pun ada CIMB's ATM).

Sesungguhnya perlawanan pada hari tersebut amat menyeronokkan kerana semuanya tersenyum dan ketawa dengan gembiranya (indikator menentukan sama ada aktiviti ini besh atau tidak).
Dari segi tahap permainan, semuanya telah berusaha untuk menunjukkan skil @ kemahiran masing. Anak-anak pun gembira dan berlari ke sana ke mari kerana ibu bapa yang seronok tak hengat membaling bola.

Semoga aktiviti seumpama ini dapat diadakan lagi pada masa akan datang. Oh ya, penyampaian hadiah juga telah diadakan sebaik sahaja perlawanan tamat. Enjoy...!

Refleksi : Akan pergi lagi untuk mengasah bakat kerana tiba-tiba berasa seronok dan teruja.

Nota Kaki : Images2 yg sempat dirakamkan pada petang tersebut :


'u all main x tggu i pun..x bek taw..'


Scoreline masuk longkang..janji cincin tunang enterprem..


Wakil Cawangan Ibu Mengandung


Cuaca Pada Petang Itu


Contestants Anak Dara 1 vS 1


Kuiz Penonton di Rumah : 'Cari Bola Boling Tersembunyi'


'I x kose nk msak, so kte makan je kt cni.
nyum nyam nyum nyam..'


"Td ko masak ape senah...? Dah makan..?
- Kitorang dh mkn siap2 kt rmh..bior power sket nak baling.."


2 comments:

  1. cantekk..laporan siap dgn refleksi..man cuti watpe? jom pi langkawi

    ReplyDelete
  2. duh, bru aku tbuka page basi ni...

    p langkawi..? jom la..naik burung helang besar yg kat Dataran Lang tu..hehehee

    ReplyDelete

Terima Kasih / Thank You
http://bit.ly/1bNnzEh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...